عمرو دياب اون لاين

"مرحباآ بكـ"
زائرنا الكريم
انت غير مسجل في هذا المنتدى
سجل معنا للتمتع بكافة خدمات وفعاليات المنتدى }~
~{ونرجوا لك تصفح ممتع ومفيد في منتدانا الغالي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

عمرو دياب اون لاين

"مرحباآ بكـ"
زائرنا الكريم
انت غير مسجل في هذا المنتدى
سجل معنا للتمتع بكافة خدمات وفعاليات المنتدى }~
~{ونرجوا لك تصفح ممتع ومفيد في منتدانا الغالي

عمرو دياب اون لاين

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
عمرو دياب اون لاين
اهلا وسهلا بكم فى الموقع الرسمي للنجم المصري المحبوب عمرو دياب يتضمن آخر أخباره ومعلومات عنه وأغانيه وألبوماته كما يتضمن منتدي لمحبيه وعشاقه

3 مشترك

" موضوع جامد اوى اوى اوى "

قلــ جرىء ــب
    قلــ جرىء ــب
    Admin
    Admin

ذكر
    العمل/الترفيه : طالب

4444444444 " موضوع جامد اوى اوى اوى "

مُساهمة من طرف قلــ جرىء ــب الأحد مايو 03, 2009 7:48 am

الموضوع منقول بالحرف للامانة
    بس الموضوع مش محتاج اضافات اصلا
    ويا ريت تقروه لاخره ومستنى ردودكم

اولا السلام عليكم
    وحشتونى خالص الكام يوم دول " موضوع جامد اوى اوى اوى " Wub

عايزة احكيلكم على حاجه حلوة قوى انا مدخلتش على المنتدى بقالى تقريبا اسبوعين لكن اللى حصلى فى الاسبوعين دول ما حصليش فى عمرى كله
    جرانا فى العماره واحده ست عجوزة يعنى تاجى كدا فوق الستين (ما علينا) المهم الست دى عندها ولدين تؤام واحد اسمه احمد وواحد اسمه محمد هما اكبر منى بيجى سنتين وشويه وبصراحه دى اول مرة اكلمهم فيها او بالاخص محمد
    محمد بقى دا يا جماعه مشكله لوحده
    مامتهم دى الست العجوزة يعنى جوزها مات والولاد دول عندهم يجى 3 سنين ست مكافحه يعنى صحيح هما فقرا قوى بعد ما باباهم الله يرحمه اتوفى الا انها ربتهم وعلمتهم ودلوقت هما فى بكالريوسات احمد فى اداب ومحمد فى 3 هندسه بسم الله
    مشاء الله ولأن مصاريف محمد كتير اضطر انه يشتغل وعشان احمد مايحسسهوش بفرق اشتغل هو كمان يعنى الصبح فى الجامعه بعد الظهر مذاكرة باليل شغل والحال زى الفل انما حصلت حاجه غريبه قوى
    من حوالى اسبوعين الست دى جات لماما معيطه

فيه ايه طلع قال ايه محمد عايز يبيع مامته" موضوع جامد اوى اوى اوى " Heat
    نعم.... والله انا بتكلم بجد قال ايه قرر انه يبيع ما مته عشان سمعمن واحد زميله فى الجامعه انه هيبيع عربيته القديمه بسعر كويس لانها قدمت قوى ومبقتش شغاله فالى حصل ان جاتله فكرة انه يبيع مامته ودينه عشان بيشتموا فيه وبلده عشان فيها مشاكل كتير ويمشى خالص يشوفله بلد تانى ودين تانى وام تانيه ترعاه ومتخليهوش
    يشتغل من وهو فى الجامعه
    انا قلت الواد اتجنن رسمى لكن اللى حصل غير كدا

الواد طلع وروق وعلقه فى كل حته هيبيع مامته ودينه واسمه مقابل اسم ودين وبلد وام تانيه مقايضه يعنى
    فييييييييييييييييييييييييييييييييييين اخيرا فهمته
    دا نوع من الاحتجاج يا جماعه
    يعنى هو بيقول بصراحه لو البلد دى مش بتعتى وانا كل ما اقول كلمه ادخل المعتقل (دخل المعتقل 4 مرات عشان معارضه" موضوع جامد اوى اوى اوى " Yess ) يبقى البلد دى مش بتاعتى وبما ان محدش راضى يسمعه ويقول لأ للفساد لأ لمبارك تبقى فعلا فيه ديمقراطيه تبقى القضيه خسرانه يبقى هو هيبيع هيبيع البلد اللى بتتنازل على حقوقها والشعب اللى مطاطى لحد ما الريح تعدى والدين اللى كل يوم
    والتانى شتيمه فيه من غير حتى ما نعترض ونقول كفايه والام اللى مش قادرة تصرف ولا حتى تتحرك وبقيوا يعايروه بيها لانها فقيرة
    وبصراحه كدا ما احنا كلنا بايعين عشان ساكتين هى مش البلد دى بلدنا ولا اغنيه بنغنيها وخلاص لازم يكون فيه حل وجزرى وسريع قبل ما نضيع اكتر ما احنا ضايعين

الحقونا يا جماعه ادى اول واحد قال هبيع يا ترى مين معاه عايز يبيع وبكام عشان نعرف بس" موضوع جامد اوى اوى اوى " Close_tema
    ارجوا انى مكونش عكننت عليكوا انا حاولت اخلى فى الموضوع فكاهه شويه لكن مقدرتش المراره اللى حاسه بيها منعتنى انى اضحك
    يارب الموضوع يعجبكم ويبقى فيه حد سامعنى يا ريت حد يسمعنى
    السلام عليكم" موضوع جامد اوى اوى اوى " Diablo2

ارجوا التثبيت بلييييييييز

ويا ريت تتفاعلوا مع الموضوع

bosy
    bosy
    نائبة المدير
    نائبة المدير

انثى

4444444444 رد: " موضوع جامد اوى اوى اوى "

مُساهمة من طرف bosy الأربعاء مايو 20, 2009 12:33 pm

تسلم ايدك يا قلب والله موضوع حلو كتير ومبروك على الادارة عقبالــــــــــى